25 Ağustos 2013 Pazar

Günün Notları



- Çok canım sıkkın blog benden güzel cümleler bekleme, baştan uyarayım!

- Aslında vereceğim çok güzel konser, oyun haberleri vardı ama dedim ya tadım yok.

- Kafa dinlemek istiyorum, sonbahar gelsin alıp başımı gideyim istiyorum, sadece doğa ve fotoğraflar olsun birkaç gün hayatımda, tabi huzurla birlikte...

- Bir de insanlar artık kırmaktan vazgeçsin istiyorum, hakikaten yoruldum.

- Bir de şu üzerimdeki ergen hali gitsin istiyorum, sürekli şikayet etmek beni bile yoruyor...

- Dur yine dayanamadım yazayım bari, hem şikayet etmekten sıkıldım.

- Salon ve Babylon yeni sezon konser haberlerini vermeye başladı. Benim gitmeyi planladığım birkaç isim var onları yazayım tamamı için sitelerine bakarsınız artık ne yapalım...

- Avishai Cohen, 18-19 Aralık tarihlerinde Babylon’da.

- Ane Brun, 21-22-23 Kasım'da Salon'da.

- Moddi, 4-5 Ekim'de Salon'da.

- Agnes Obel, 5-6 Aralık'ta Salon'da.

- Olafur Arnalds, 19-20 Kasım'da Salon'da.

- Filmekimi 28 Eylül – 6 Ekim tarihleri arasında olacakmış.

- Oyun Atölyesi yeni sezona Kim Korkar Hain Kurttan? ve Nehir isimli oyunları hazırlıyormuş.

- Tiyatro Akla Kara’nın yeni sezon oyunları ise Aşk Köpekliktir, Cyrano De Bergerac ve Arsız Davet olacakmış.

- Fotoğraftaki gibi bol anı biriktireceğimiz bir sezon olsun.

- Şimdilik aklıma gelenler bunlar, yeni haberler geldikçe eklerim artık.

8 yorum:

  1. Babylon'u Ferit Şahenk almış diye duydum, çok üzüldüm :( .

    YanıtlaSil
  2. Bol seyirler diliyorum.Şimdiden bazı proğramları yapmak gerekiyor.Bu konuda uyuşuk olanları da hareketlendirmiş oldunuz bu yazınızla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de size hareketli bir sezon diliyorum :)

      Sil
  3. Güzel cümleler bekleme diye baştan uyarmışsın ama... Bir de şöyle bir şey vardı?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dengesizlik var biraz, 5 dakika içinde bile değişiyor :)

      Sil
    2. Günün notları genelde ''bir de şöyle bir şey var'' ile biterdi. Onu aradı gözlerim.

      Sil
    3. Yine vardı esasında, dün gece birkaç kez yazdım sildim... Bir türlü halimi tam olarak anlatanını bulamadım belki, bilemedim.

      Sil