4 Ocak 2013 Cuma

Yeniyıl Hediyeleri - 2






Birinci fotoğraf için İdil'e,

İkinci fotoğraf için Beste'ye,

Üçüncü fotoğraf için Sinem, Neslihan, Hatice, Mihriban, Reyhan, Özlem ve Eda'ya,

Dördüncü fotoğraf için ise Merve, Zahidem, Hale, Seda, Yasemin, Burcu, Elif Ceren, Nesrin, Çiğdem, Gülşah, Hayriye, Elif, Şaziye, Zeynep ve Arzu'ya binlerce teşekkür ederim.


Not: Nesrin, yakın zamanda başlamayı düşündüğüm ama bir türlü adım atamadığım bir koleksiyonun ilk adımı senin sayende atılmış oldu, hediye için teşekkür ederim.

17 yorum:

  1. Cok guzel hepsi :))

    Ama benim yeni yil kartim ulasmamis galiba :(

    YanıtlaSil
  2. Metis ajandaları her daim güzeldir.

    YanıtlaSil
  3. Yasemencim, ajanda ve diğer kartın kısa sürede ulaştı ama diğeri gelmedi maalesef :(

    Anıl, bu seneki de kuralı bozmamış. Bir de kapağında Van Gogh var, daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  4. ne de çok mutlu oldum beğenmene o zaman ilerleyen dönemlerde ben bu koleksiyonunu görmek isterim . sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Hediyelerini güle güle oku. :)
    Tiyatroya gitmiyor musun?
    Gidiyorsan yazılarını bekliyorum. (:

    YanıtlaSil
  6. Nesrin, tekrar çok teşekkür ederim. Postacı kırılacak bir şey olduğunu anlayıp kapıya bırakmamış o yüzden sorunsuz ulaştı bana :)

    Semih, çok teşekkür ederim. Bu sezon biraz gerideyim henüz 2 oyun izledim, yazıları da yakında gelecek umarım :)

    YanıtlaSil
  7. Benimki daha gelmemis sanirim, umarim sapasaglam gelir (:

    YanıtlaSil
  8. selamlar! kartımın ulaşmasına çok sevindim! iyi seneler...

    YanıtlaSil
  9. Hahaa Metis'in hem ajandası hem defterine kavuşmuşsun. :)

    YanıtlaSil
  10. A-H, henüz ulaşmayan birkaç kart var maalesef :(

    sıradan biri, çok teşekkür ederim, mutlu yıllar.

    maledisant, çok güzel oldu valla, bir de kullanmaya kıyabilsem :)

    YanıtlaSil
  11. En kisa surede ulasir umarim, sizinki benim elime gecti cok tesekkurler demeden gitmeyeyim :)

    YanıtlaSil
  12. Kartimi yukarda göremedim ama, en azindan ulastigini biliyorum:)) guzel bir etkinlikti. Tesekkurler..

    YanıtlaSil
  13. A-H, umarım! Benim için büyük keyifti ben teşekkür ederim.

    Berfin, gelenlerin hepsi bu ve diğer fotoda. Tekrar kontrol ettim senin kartın da henüz ulaşmamış.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Banu hanım
    Kartınızı aldım. Teşekkür ederim. Benim pc de arıza var onun için kartlarımın fotoğraflarını yayınlayamadım.

    Benim kartımın da size ulaşmasına sevindim.

    Güzel bir etkinlikti. Görüşmek üzere....

    YanıtlaSil
  15. MAYRI, bir sonraki etkinlikte de görüşmek dileğiyle. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Banu çok değerli kartını aldım çok teşekkürler.Blogumda yayınlandıktan sonra geldiği için fotoğrafların arasında görünmüyor. Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Arzu, asıl ben teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil