5 Aralık 2012 Çarşamba

Günün Notları



- Bu aralar şuralardayım, beklerim http://instagram.com/banuhidirlar

- House'u ve ukala tavırlarını özledim.

- Ütopyalar Güzeldir albümünü dinliyorum birkaç gündür, tavsiye ederim.

- Şubat'ı izleyiniz, çok deli oyuncular var çok.

- O değil de Mephisto'nun hediye paketi çok güzel.

- Ha bir de kasalarının yanında bulunan el yapımı kitap ayraçları çok tatlı.

- Haa bir de eski İstanbul görüntüleri olan kartpostallar satıyorlar onlar da çok güzel.

- Tamam reklamı kestik!

- Evet, kendine aldığı herşeyi hediye paketi yaptıran biriyim!

- Aralık ayında geleneksel kış dönemi iznimi alıyorum, önerilere açığım.

- İşyerinde bulunan kütüphaneye üye oldum ve daha ilk gün uzun süredir aradığım bir kitabı buldum. Çok güzel oldu.

- Uzun bir yolculuk yapmak, yeni yerler görmek, kafa dinlemek istiyorum…

- Bir zahmet Sirkeci'ye gitmem, fotoğraf makinemi tamir ettirmem ve Polaroid film almam gerek ama üşeniyorum.

- Yoksa siz hala kartpostal etkinliğine katılmadınız mı? Ne ayıp!

- Ajanda almak istiyorum seçenekler çoğalsa ya artık!

- Hala tiyatro sezonunu açamadım, çok ayıp!

- Ama oyun açığımı yıllık iznimde kapatacağım, kararlıyım.

- En sevdiğim mevsim geldi sonunda, mutluyum.

- Fotoğraf Sabancı Müzesinin bahçesinden.

- Bir de şöyle birşey var;

Eskiler alıyorum
Alıp yıldız yapıyorum
Musiki ruhun gıdasıdır
Musikiye bayılıyorum

Şiir yazıyorum
Şiir yazıp eskiler alıyorum
Eskiler verip musikiler alıyorum

Bir de rakı şişesinde balık olsam.


3 yorum:

  1. Dot - Sarı Ay sezonun en iyi oyunlarından biri bence. Fırsatın varsa mutlaka görmelisin.

    YanıtlaSil
  2. - Bir zahmet Sirkeci'ye gitmem, fotoğraf makinemi tamir ettirmem ve Polaroid film almam gerek ama üşeniyorum.
    yapmalısın!
    ben de gidip keskin colordan kartpostal alacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Tuburuk, teşekkür ederim, izlenecekler listemde :)

    sıradan biri, gidebilsem ben de uğrayacağım ama fırsat olmadı henüz...

    YanıtlaSil