4 Kasım 2012 Pazar

The Angels' Share ve Moonrise Kingdom

Robbie, birine verdiği fiziksel zarar nedeniyle kamu cezasına çarptırılır. Verilen bu ceza sayesinde 3 arkadaş edinir ve memur Harry ile tanışır. Robbie, yeni baba olmuştur ve sevgilisinin ailesi tarafından istenmemekte, geçmişi nedeniyle iş bulamamakta, arkadaşlarının evinde kalmaktadır. Geleceğe dair umutları hızla tükenirken Harry'nin yardımı ile tekrar umut ışığı yakalar.

Harry'nin bu gençleri bir viski tadım organizasyonuna götürmesiyle yaşamlarını değiştirecek olayın ilk adımı atılmış olur. Değerli bir viskiye ait son fıçı açılacak ve açık artırma ile satılacaktır. Robbie ve arkadaşları bu açık artırmaya katılıp viskiden birkaç şişe çalabilmek ve hayatlarının gidişatını değiştirebilmek umudu ile yola çıkar.

Hem hüzün hem de keyif veren bir film ama mutlaka izlenesi.



- Özür dilerim
+ Tam olarak hangi hasar için ?
- Hala acıtanlar için...


Sam ve Suzy'nin aşkları, sorunlu aileler, yalnız insanlar, izci kampı, mektup arkadaşlığı, fırtına, kitaplar, macera, renkler, doğa, müzik, masalsı görüntüler ve muhteşem bir kadro. Filmin özeti budur. İzleyin, izlettirin!

8 yorum:

  1. İkisini de çok sevdim, çok güzeller...

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok sevdim... İkisini aynı gün izlemek ise süper oldu.

    YanıtlaSil
  3. geçen hafta bizde eşimle moonrise kingdom ı seyrettik ve bayıldım gerçekten,beklenmedik rollerde gördüğüm ünlü oyuncular filmi daha da ilginçleştirdi

    YanıtlaSil
  4. Oyuncu kadrosu muhteşemdi gerçekten...

    YanıtlaSil
  5. moonrise kingdom u bende çok sevdim ... hem oyuncalar sürprizdi..hem konusunu ve tarzını çok sevdim .. bence aynı zamanda görsel bir şölendi ... velhasılı şahaneydi :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsine katılmakla birlikte sormadan geçemeyeceğim nerelerdesin yahu? Yazılarını özledik!

    YanıtlaSil
  7. ben de çok özlemişim... arayı çok mu açmışım ne :)ayarsızım işte!!!

    YanıtlaSil
  8. Çok açtın tabi, bir ara Eda'nın da sesi soluğu çıkmadı, merak ettim. Buluşma notunu da üstüme alındım :)

    YanıtlaSil