20 Temmuz 2012 Cuma

Günün Notları



- Aylar önce Müzekart+ almıştım ancak yeni kullandım, özellikle İstanbul'da olanlara tavsiye ederim.

- The Bucket List filmindeki gibi bir liste yapmak istiyorum.

- Leyla ile Mecnun sezon finali yaptığından beri büyük bir boşluktayım, eski bölümlerle idare ediyorum mecburen.

- Burak Aksak geçenlerde twitterdan yeni sezon ile ilgili fragmanı paylaşmış, "Leyla ile mi Mecnun". Yüreğimiz kıpır kıpır, Eylül gelse de öğrensek.

- Trt'nin yeni sezonda yayınlayacağı "Şubat"ı merakla bekliyorum.

- Bir de Onur Ünlü’nün yeni filmi ‘Sen Aydınlatırsın Geceyi’ gelse de izlesek.

- Grey's Anatomy'i izlemeye başladım, 5.sezondayım, iyi gibi.

- Berlin Filarmoni Orkestrası geliyormuş, niye haber vermiyorsunuz ?

- Kings Of Convenience ya da Beirut konserlerine gidecek olan var mı ?

- Dead Can Dance konseri için biletlerimizi aldık bugün, pek bir mutluyuz.

- Kuruçeşme Arena'da açıkhava sinema festivali başlıyormuş, gitsek mi acaba ?

- Bayram münasebetiyle kartpostallaşmak isterim diyen blog sahibi arkadaşları şu adrese alalım.

- Bir de Fırat karikatürlerine bayıldığımı söylemiş miydim ?

12 yorum:

  1. Müzekart'ı ben de aldım.. 1-2 yere gittim bıraktım. Hevesim çabuk geçti :))

    YanıtlaSil
  2. Kings of Convenience Berlin'e niye ugramiyor diye hayiflaniyorum. Beirut gelecekmis ama yakinda...

    YanıtlaSil
  3. erdidemir, aslında seçenek çok, bence hemen kendine bir liste yapıp gitmediğin yerlere gitmelisin :)

    Özgür, umarım Berlin'e de gelirler. Gerçi burada izleyebileceğimiz de şüpheli. Çünkü zaten iki günü ertelenen konsere ait bilet sahipleri için yani yakalayabileceğim tek bir gün var onun da biletleri kaç dakikada tükenir kim bilir ?

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    seviyorum ben fırat'ı hemde çok :)

    YanıtlaSil
  5. Kings of Convenience konserinin yeni tarihi belli olmuş mu? Biletim vardı benim de ayrıca Beirut'a da tabii ki gidiyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Nesrin, sevilmeyecek gibi değil :)

    Deniz, belli oldu ama yeni gün için biletler henüz satışa çıkmadı. Yeni tarihler 26,27,28 Eylül. Yani bu kez üç gün olacak. "biletim vardı" cümleni de çok kıskandığımı belirtmek isterim :) Beirut için bileti tribünden mi yoksa sahne önünden mi alsam karar veremedim. Ama alacağım en kısa sürede.

    YanıtlaSil
  7. Ben bu adamlarla havaalaninda karsilasmis, icimdeki ergeni disari kusmustum.

    YanıtlaSil
  8. Özgür, sesli güldüm :) İş arkadaşlarım bana deliymişim gibi baktı sayende :)

    YanıtlaSil
  9. Hadi yaa :) Muhtemelen adamlar da benim hakkimda öyle düsündüler. Karsilarinda anlamsiz anlamsiz gülen, her an ciglik atacakmis gibi duran olgun görünümlü ergeni görünce...

    Saka bir yana, candan adamlardi vesselam! Umarim bulursun bileti.

    YanıtlaSil
  10. Umarım, her sabah ilk olarak biletler çıkmış mı diye kontrol etmekten yoruldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,eğlenceli kartınızı aldım. Çook teşekkür ederim,iyi bayramlar...

      Sil