20 Nisan 2012 Cuma

Büyük Ev Ablukada

Daha önce gittiğim konserleri unutmaya başlayınca blogda bahsetmeye karar vermiştim ama bunu da unutarak Nisan ayının başında gittiğim "Büyük Ev Ablukada" konserini yazmamışım bugüne kadar.

En yakın arkadaşımla güzel bir Pazar günü düştük yollara. Kavacık'ta oturup Gebze'de çalışan ve Kadıköy'den kurs çıkışı konsere Haliç'te yer alan Santralistanbul'a gidecek olan birinin çektiği yol çilesini tahmin edebileniniz var mı ? Gerçi araya bir vapur keyfi sıkışmış oldu, bundan şikayetçi değilim ama çok yorulduğumu da söylemeden geçemeyeceğim. Neyse, konser saatinden çok önce ulaştık ve dinlenme fırsatı bulduk. Santralistanbul'a ilk kez gittim ve çok beğendim. Özellikle ağaç gölgeleri altında oturup, kahve içerek sohbet etmek ve konser saatini beklemek çok keyifliydi.

Krek'te daha önce bulunmuş olanlar mutlaka bilecektir cam bir bölmenin ardından kulaklık ile takip edilmekte oyun ya da konserler. Yere oturup başladık konseri izlemeye/dinlemeye. Hem bizimle hem kendi içlerinde atışarak ve aralarda şarkı söyleyerek çok keyifli zaman geçirmemizi sağladılar. Tabi klasikleri haline gelen şarkılar eşliğinde. Sıralamayı hatırlamıyorum ama en sevdiğim ve duymak istediğim şarkılarının tamamı söylendi diyebilirim. Bir de bonus olarak Okan Yalabık ve Berkun Oya'yı görmek vardı.

4 yorum:

  1. Yazılarını geriye giderek okuyorum ve hemen her yazıda katılabilecek bir şey buldum, ilginç :)

    YanıtlaSil
  2. Darısı henüz okumadığın yazılarımın başına o zaman :)

    YanıtlaSil