11 Ocak 2011 Salı

Günün Notları

- 2010 yılında 77 kitap okumuşum. Bu yıl ki hedefim 100 !

- Bu yazıyı okuyacaklardan bir ricam var. Okuduğum bir kitabı tanıtmayı düşünüyorum AJANDA'da. Birkaç tane de mektuba ihtiyacım var. Mektup yazmayı istediğiniz, düşündüğünüz herhangi birini seçip kısa bir mektup yazarak birazsoylebirazboyle@gmail.com adresine göndermeniz mümkün mü ? Seçeceğiniz kişi sevgiliniz, anneniz, arkadaşınız ya da hayali bir kahramanınız bile olabilir. Kısa bir mektup olması da yeterli :)

- Sevgili Deniz sayesinde postcrossing denilen sayfaya üye oldum. Kartpostal ve mektup delisi olan benim için ne büyük mutluluk tahmin edersiniz. Bu nedenle Deniz'e teşekkürü borç bilirim.

- Gönderdiğim kartpostallardan 3 tanesi ulaşmış sahiplerine. Nasıl mutlu oldum anlatamam :) Bir de benimkiler gelse...

- Blog dünyasında (sanırım) üçüncü kez bir çekilişe katıldım. İlk defa kazandım. Hem de bir kitap. Bu nedenle Nihan'a teşekkür ederim. Benim için hem güzel bir yeni yıl hem de doğumgünü hediyesi oldu :)

- Geçen hafta bir sürü kartpostal aldım. Küçük dükkanların içine dalıp kıyıda köşede kalmış kartpostalları bulmak çok keyifliydi. Büyük birkaç mağaza ya da kırtasiyede ise kartpostal var mı sorusuna cevap olarak uzaylıymışım hissi veren bakışlar aldım :) ( Bu arada değişik kartpostallar alabileceğim yerler biliyorsanız söylemenizi rica ediciiim :))

- Ve sonunda beklenen an geldi ! Cep telefonum bozuldu :(

- D&R'dan kullanabileceğim bir hediye çekim var ama 1 aydır kullanamadım. Performansımı şiddetle kınıyorum ! :)

- Dün gece ilk kez uzun süredir yapamadığım birşeye cesaret edebildim. Bir hikaye yazdım. Aslında kısa bir hikaye. Muhtemelen birkaç kez daha okuyup hiç beğenmeyip yırtacağım o kağıdı. Ama olsun. İki kelimeyi bir araya getiremeyen ben buna cesaret edebildim. Benim için büyük bir adım :=)

- Bu aralar hayatımı renklendiren iki güzel insan var. Onlara da teşekkürü borç bilirim.

- Sanırım son 15 gündür müzik dinlemiyorum. Tatsızlığımın sebeplerinden biri de bu olabilir mi ?

- Bir de şöyle bişey var... " Gökyüzü gibi birşey bu çocukluk, hiçbir yere gitmiyor... "

5 yorum:

  1. ben mektup yazmak isterm :))

    YanıtlaSil
  2. harika bir okuma performansı , tebrikler:)
    bu sene ben de sayacağım, gerçekten ne kadar kitap okuduğumu:))

    YanıtlaSil
  3. Canım seninle bir ortak noktamız daha oldu ne güzel değil mi? Ben teşekkür ederim bana bu güzel yazıda yer verdiğin için :)

    YanıtlaSil
  4. Aslıcım teşekkür ederim, ben de geçen sene saymaya ve not almaya başladım. Keyifli oluyor :=)

    Denizcim, tekrar teşekkür ederim. Bu arada 4 yeni kartı daha postaya verdim :)

    YanıtlaSil