13 Aralık 2010 Pazartesi

Günün Notları

- Uzun süredir dır dır etmemişim, biraz içimi dökeyim. Baştan uyarıyorum pek iç açıcı bir yazı olmayacak.

- Sezon yarılandı neredeyse ama ben hala tiyatro sezonunu açamadım ! Neden ? Çünkü haftanın altı günü vardiyalı çalışıyorum. Kalan bir günde de balkona çıkmaya bile halim olmuyor.

- Şu aralar tek eğlencem diziler. House 7.sezona yetiştim yeni bölümü bekliyorum. Dexter, mükemmel gidiyor. Bir de Lie To Me'ye başladım. 2. sezonun ortasındayım. Bu aralar çok ismini duyduğum Boardwalk Empire ve Sherlock'u izlemeyi düşünüyorum.

- İdefix'in roman alıntı yarışmasına her akşam cevap gönderiyorum ama bir türlü kazanamadım. Ben 21:03te cevapladıysam kazananın 21:02 küsürde, ben 21:02de cevapladıysam kazananın 21:01 küsürde cevaplamış olduğunu görüyorum. Sinir oluyorum şansıma... Zaten oynadığım iddaa kuponunu da tuttuğum takım yatırdı. (bkz: Fenerbahçe)

- Ajanda'nın yeni sayısı için hala tanıtacağım kitapları seçmedim. Geç kalacağım bu gidişle. ( Bu kısmı Sinem'in okumamasını diliyorum :))

- 1 Ocak 2011'e yani kitap alma yasağımın kalkmasına az kaldı, sabır...

- Alınacak kitaplar listemi 400 küsürlerden 190 taneye indirdim. Kendimce en önemlilerini seçerek tabi. Kitapyurdunda hepsini listeledim, sepetin toplam tl karşılığına bakamıyorum :)

- Bugün ilk yılbaşı hediyemi aldım. Düşünceli arkadaşım Deniz sağolsun, çok mutlu oldum :)

- Mektup ve kart göndermeyi de almayı da çok severim. Yılbaşı için yine Unicef'ten bir sürü kart aldım, listemi hazırladım. Geriye sadece postaneye gitmek kaldı.

- Kar yağmaya başladı, keyifliyim.

11 yorum:

  1. birinci madde aynen benim için de geçerli. çantamı alıp kaçmak istiyorum buradan ama yeni iş bulmadan olmaz. iş de böyle oturduğu yerde gelmiyor insana. pöööf.

    YanıtlaSil
  2. ahh ah al benden de o kadar! o kadar üşengecim ki hiçbir yere çıkmıyorum, kendime de bir o kadar kızgınım! çok yakında tekrar çalışmaya başlıyorum bu günleri iyi değerlendirmek istiyorum ama nerde, her şeye bahane üretmekten çook sıkıldım. bu da benim iç döküşüm oldu sanırım.)
    alınacak listeni çok merak ettim, word formatı falan varsa bi bakabilir miyim:)

    YanıtlaSil
  3. Aslı, aynı durumdayız. İşimden nefret ediyorum ama kurtulmak için çaba göstermiyorum. Çaba göstermek istiyorum ama elim kolum bağlı gibi sanki...Off off.

    Ceren, bu günleri çok arayacağını biliyorsun değil mi ? Yeni işin de hayırlı olsun :) Dosya işyerimde, gidince atarım mutlaka.

    YanıtlaSil
  4. idefix'in fuarından ,derlediğim ve aylardır bekleyen, bütün kitapları aldım. Afiyet olsun bana, darısı size.

    ---
    benyazarsamolur.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. O zaman darısı başıma :) Size de keyifli okumalar... :)

    YanıtlaSil
  6. seni duydum:)))
    bu listene bayılıyorum yahu:)

    YanıtlaSil
  7. amanın yakalandım :p daha güzelleri senin olsun sinemcim... :=)

    YanıtlaSil
  8. merhaba.. yeni takibe başladım blogunu.. ve hemen bir dizi önermek isterim.. daha evvel yazdınız mı bakamadım ama glee kesinlikle insanı mutlu eden bir dizi.. hararetle tavsiye ederim
    selamlar

    YanıtlaSil
  9. Kemal Bey merhaba, duydum ama izlemedim. Tavsiyeniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil