1 Kasım 2010 Pazartesi

Günün Notları

- Bu aralar yeni bir huy edindim ! Arkadaşlarımla herhangi bir konuda konuşurken cümle içinde kullandıkları herhangi bir kelimeyi alıp o kelimenin geçtiği genellikle arabesk ağırlıklı şarkılar söylüyorum ! Sanırım yakında arkadaşım kalmayacak :)

- Diziler ve kitaplar nedeniyle uzun süredir film izleyemiyordum. Bundan sonra her gün bir film izlemeye çalışacağım. Okunmayan kitaplarımı ve izlenmemiş filmlerimi azaltmalıyım artık. Yenilerine yer açmak gerek. :)

- İnsan bazen garip tesadüfler yaşayabiliyormuş. Bunu bir kez daha anladım bugünlerde.

- Dergimiz AJANDA'nın artık bir twitter adresi var. twitter.com/ajandadergi adresinden ulaşabilirsiniz.

- Biletix'ten bir tiyatro bileti almak istedim. Bilet fiyatı 30 TL, işlem bedeli 8 TL, ZORUNLU ! kargo bedeli 8 TL, bu durumu protesto edip bilet almaktan vazgeçmenin ve oyunu izleyememenin bedeli ise paha biçilemez !

- Paul Auster okumaya hangi kitap ile başlamalı ? Hangi kitaplarını okumalı ?

- Ceren'in sitesinde gördüğüm yazıdan etkilenerek Ceylan Ertem dinlemeye başladım. O kadar naif bir ses ki anlatamam, sadece tavsiye ederim.

- 2011 için konser haberleri gelmeye başladı. Bunlardan biri de 8 Temmuz 2011 Bon Jovi konseri. Daha ne olsun ?

- Kırmızıya bayılıyorum ve etrafta daha çok görebilmek için bir an önce yılbaşı gelsin istiyorum.

6 yorum:

  1. Paul Auster'a nerden baslamali? New York Üclemesi, Ay Sarayi, Leviathan... ve bir de Görünmeyen elbette.

    YanıtlaSil
  2. paul auster' a new york üçlemesi ile başladım ben (ki genelde böylesi tavsiye ediliyor), dün de "ay sarayı" nı aldım banucum.
    ceylan' ı sevmeni sevdim (oeh cümleye bak)
    bon jovi ise bu aralar aldığım en iyi haber.

    YanıtlaSil
  3. Oklap Kütüphanesi, çok teşekkür ederim. Sanırım New York Üçlemesi ile başlayacağım. En çok tavsiye edilen seçenek bu :)

    Cerencim, Ceylan'ı dün akşam mesai boyunca dinledim. İyi geldi gerçekten. Bon Jovi dinlemeye birlikte gidiyoruz değil mi :))

    YanıtlaSil
  4. Canım Auster'a Yazı Odasında Yolculuklar dışında istediğinden başlayabilirsin. Ama elbette Leviathan, New York Üçlemesi yada Yanılsamalar Kitabı daha çekici bana göre sevgiler...
    Bu ayki yazını beğendiğimi söylemişmiydim...

    YanıtlaSil
  5. Ben ilk Ay Sarayı'nı okumuştum. Yaşımda hayli küçüktü, lisede miydim emin değilim:p anlamak biraz zor gelmişti ama gene de o enteresan kalemini çok beğenmiştim. Paul Ausster ile ilgiil bir sıkıntı yaşıyorum, okurken çok seviyorum ama sonra şu kitap ne anlatıyordu deseler hiç okumamış gibi oluyorum. Hani bir sürü kitabını okudum ama aşağı yukarı hepsi için geçerli bu.Türkiye'den de Sunay Akın'da aynı şeyi yaşıyorum. O canım öykülerden birini ible hatırlamakta zorlanıyorum

    YanıtlaSil
  6. thalassapolis, canım çok sağol... dergi çıktığında ilk senden yorum bekliyor oldum haberin olsun :)

    sezen, belki de yazarın amacı, yapmak istediği de budur. :)

    YanıtlaSil