24 Eylül 2010 Cuma

Günün Notları

- 24 saat içinde 3 kitap bitirdim ve müsadenizle kendime "yuh" demek istiyorum.

- Uzun süredir ayrı kaldığım parfümüme sonunda kavuştum. Hayır, kozmetik delisi değilimdir. Hatta bu konuda cahilim bile diyebilirim. Ama bu parfümün kokusu beni mutlu ediyor yahu.

- Ummadığın birini ummadığın yerde ve zamanda görmek tarif edilemezmiş...

- Kasım ayında Beypazarı - Mudurnu - Göynük turuna katılmak ve kazağımı, botumu giyip yağmur altında sararmış yaprak manzaralı fotoğraflar çekmek istiyorum. Şu an için kimseyi ikna edemedim ama olsun gerekirse yalnız giderim !

- Cem Adrian - Yağmur ; biri bu şarkıyı -bana- yasaklamalı !

- 26 eylüle kadar Dexter 4.sezonun kalan 6 bölümünü bitirmem gerek.

- Akşam vardiyasında çalışmaktan daha iyi birşey varsa o da sonbaharda akşam çalışmaktır. Bundan da iyi olan ise Beykoz'dan Çengelköy'e sahilden servisle giderek yolun sağ tarafında eşsiz boğaz manzarasını izlemek ve havasını içine çekmek, sol tarafta ise yaprakları sararmış ağaçları, dükkanları, insanları, yağmuru ve muhteşem evlere ait manzarayı beynine kaydetmek ve huzur dolmaktır. Arada bir elindeki kitaba bakıp birkaç güzel cümle okumak ya da radyodaki şarkıya eşlik etmek ve hatta şoför Mehmet Bey'den radyonun sesini biraz açmasını rica edecek kadar sevdiğin bir şarkıya denk gelmektir. Eeee daha ne olsun :)

- Yakında bir arkadaşımdan küpe yapımını öğreneceğim.

- Yapılacaklar listesi hazırladım, çok eğlenceliydi.

7 yorum:

  1. öyle güzel anlatmışsın ki, benim için o çok sıkıcı geçen iş yaşamına resmen geri dönesim geldi. serviste kitap okumaya da, müzik dinlemeye de bayılırdım, yanıma kimse oturmamalıydı.
    bu arada 3 kitap için saygı duruşuna geçiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. önümüzdeki haftasonu Beypazarı turu düşüncemiz var eşimle erkene almak istersen bize takıl ;) yazdıkların çok hoş Agatha Christie yorumlarını bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ceren, işe gitmenin tek güzel yanı o servis zamanları zaten. bir de maaş günü var tabi ama onun şu an konumuzla alakası yok :))

    thalassapolis, canım şartlar ancak Kasım'da uygun olabiliyor ama davetin için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Korkmuyorum artık senden gece
    Korkmuyorum hiç karanlık üzerime hep gel istersen
    Sar beni ben kaçıp gitmem.
    Korkmuyorum artık senden yalnızlık
    Korkmuyorum hiç korkmuyorum
    Yüreğime vur vur istersen
    Kalmadı hiç kaçıp gitmem

    Dinlemeden olur mu hiç ? Ama max. günde 1 olsun lütfen artık :)

    YanıtlaSil
  5. Bir günde üç kitap:) diyecek bir şey yok sanırım. Kitapların yorumlarını merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  6. Müsaadenle ben de "yuh" demek istiyorum :))

    Hangi kitapları okudun peki 24 saat içinde? Bu arada alakasız olacak ama 24 denince benim aklıma Jack Bauer geliyor evvela :))

    Özellikle Okan Bayülgen'in programında canlı söylediği hâlinin tarifi mümkün değil!

    YanıtlaSil
  7. Seda, diyorum benim ayarım yok diye. Günde en az 10 kez dinliyorum sanırım...

    Bellanomisma, yorum yapılacakların hepsi birikti. umarım en kısa sürede yazabilirim :)

    Ümit, ama ben dedim ayarım yok diye :) Alaycı Kuş, On Küçük Zenci, Cınayet Alfabesi bitenler. Bir de Briç Masasında Cınayet yarım kalmıştı onu saymıyorum :)

    YanıtlaSil