1 Nisan 2010 Perşembe

Ödül

Blog dünyasında bana ilk mim'i gönderen Sevgili Sinem ( Sanat Notları ) ilk blog ödülümü de göndermiş. Kendisine çok çok teşekkür ederim.

Ödülü haketmek için yapılması gerekenler ise şunlarmış ;
* Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
* Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
* Ödülün logosunu yayınlayın.
* 7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
* 7 blogun linkini yayınlayın.
* Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
* Kendiniz ile ilgili 7 ilginç şey yazın.


Eğer kabul ederlerse bu ödülü ; Zeynep, Ceyda, İmge, Eda, Noni, Komançi ve Saadet'e göndermekten mutluluk duyarım :)


İşin en zor kısmı 7. madde :) İlginçlik "kime göre neye göre" ( bkz: ekşi sözlük) bir kavram olduğu ve aklıma ilk gelenleri yazmaya çalışacağım için herkese ilginç gelmeyebilir. Şimdiden uyarayım :)

1 - Çok sabırlıyım. Hatta gerekenden fazla derecede sabırlıyım. Karşımdaki insanları hasta edecek kadar sabırlıyım :)

2 - Dengesizim. Evet evet bildiğin dengesiz :) Sürekli değişiklik gösteren bir hal içerisindeyimdir :) Mutluyumdur ama 30 saniye sonra sebepsiz hüzünlenir, surat asarım.

3 - Şakalardan nefret ederim. Başkasına yapmam, bana yapılmasına ( elimden geldiğince ) izin vermem, hatta gözümün önünde başkasına yapılmasına bile sinir olurum. Özellikle de -umut verici / hayal kırıklığı yaratan - şakalardan nefret ederim. Yani bugun benim için pek hoş bir gün değil :)

4 - Duygularımı yazıyla ifade etmekte çok zorlanırım. (Hatta bu durumu biraz olsun aşabilme umudu ile blog açtığımı söyleyebilirim.)

5 - Arşiv yapmaya bayılırım. Kitaplarım, filmlerim, kitap ayraçlarım, fotoğraflarım, gittiğim konserlerin ya da izlediğim oyunların biletleri, Kinder Sürpriz Yumurtadan çıkan oyuncaklarım vs...

6 - Küpe takmayı çok severim. ( Bu ilginç bir özellik değil biliyorum :)) Her gittiğim yerden küpe almak gibi bir takıntım vardır. Gittiğim gezdiğim yerlerde önce küpe satan bir yer arar ve bulurum :)

7 - Tiyatroda bir oyun izlerken çok heyecanlanırım. Sanki sahnede ben varmışım gibi :) Oyunculardan biri repliğini unuttuğunda sanki ben unutmuşum gibi utanır, kızarırım :) Belki de bu yüzden sahnede alkışlanan değil alkışlayan durumundayım :)

* * *

4 yorum:

  1. Çok teşekkürler..:)) Seni de yazıma ekliyorum hemen.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. İmge, kabul ettiğin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Ödüllerin bol olsun arkadaşım,

    YanıtlaSil
  4. ödül için tekrar teşekkür ederim, çok sağol sinemcim :)

    YanıtlaSil