2 Nisan 2010 Cuma

Günün Notları

* * *
İşyeri beni bu aralar o kadar yordu ki dayanamayıp yıllık izin aldım, önümüzdeki 9 gün boyunca sadece ve sadece kendime zaman ayırmak, bol bol uyumak, en az 15 film izlemek, en az 5 kitap okumak ve en az 5 oyun izlemek istiyorum...
* * *
Bu aralar Demir Demirkan'dan Aşktan Öte şarkısını dinliyorum. Tavsiye ederim.
* * *
Yaklaşık 1,5 aydır tiyatroya gidememenin eksikliğini -fazlasıyla- hissediyorum. Bu ay için (tiyatro festivali hariç) 11 oyuna bilet aldım, sabırsızlıkla 1,5 ayın acısını çıkartmayı bekliyorum :)
* * *
Sanki boş zamanım varmış gibi 2 aylık bir kursa yazıldım; Psikodrama. Bu hafta başlıyor, bakalım nasıl geçecek ?
* * *
The Cranberries için biletimi aldım. Sırada Gotan Project, Massive Attack ve Yann Tiersen var. Yaz gelsin artıkkk :)
* * *
Bilet deyince aklıma geldi tekrar söyleyeyim istedim ; Biletix'in müşterilerine yaklaşımı, sunduğu hizmet ! ve bu hizmete karşılık ödemek zorunda bırakıldığımız hizmet bedelinden ! nefret ediyorum.
* * *
Mavi Jeans'e uğramak ve İstanbul temalı t-shirtlerinden almak istiyorum ( özellikle kırmızı ).
* * *
Daha çok yazmak istiyorum ama mola bitti çalışmaya devam :)
* * *

2 yorum:

  1. Cok guzelmis plan , okurken bile keyif aldim ..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) uygulamaya başladım gerçekten çok keyifli :)

    YanıtlaSil