12 Mart 2010 Cuma

Je Vais Bien Ne T'en Fais Pas

Barcelona tatilinden dönen Lili, ikiz kardeşinin babasıyla ettiği kavga sonucunda evi terk ettiğini öğrenir. Ona ulaşma çabalarının boşa çıkması, mesajlarına cevap alamama, ailesinin rahat tavırları gibi sıkıntıların etkisiyle geçici bir depresyon süreci başlar. Birkaç gün sonra Lili kardeşi Loic'ten bir mektup alır ve onun Fransa'yı dolaştığını, keyfinin yerinde olduğunu öğrenir. Film bu süreç ve sonrası yaşanılanları anlatmakta.
Oyunculuklar mükemmel. Özellikle Lili ( Mélanie Laurent ) ve baba ( Kad Merad ) sanki rol değil gerçek karakterler gibiydi. Ayrıca herkesin hemfikir olduğu gibi soundtrack (özellikle de Aaron - u-turn lili) muhteşemdi. İzlemenizi tavsiye ederim.

8 yorum:

  1. izlememiştim merak ettim not aldım filmi izlicem, saol :)

    YanıtlaSil
  2. tavsiye ederim ceyda, gerçekten başarılı bir film.

    YanıtlaSil
  3. bayılmıştım bu filme..inanılmaz final...ve müthiş soundtrack..

    YanıtlaSil
  4. final ve soundtrack çok etkileyiciydi gerçekten

    YanıtlaSil
  5. Sinemada oynamadı öyle mi? DVD'sini alıp izlemek lazım sanırım. fransız filmi hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  6. bero, izleyince de hoşuna gider umarım :)

    YanıtlaSil
  7. ben bu filmi izlediğimi biliyorum( afişten ) ama nedense bi türlü hatırlayamadım!!..

    YanıtlaSil
  8. soundtrack şarkısı belki bişeyler hatırlatır :)

    YanıtlaSil