17 Mart 2010 Çarşamba

İlk Mim...

Bloglarda sıklıkla rastladığım ancak çok bilgim olmayan bir konuydu Mim ! Bugun itibariyle sevgili Sanat Notları tarafından yapılan davet ile artık ben de bu dünyaya katılmış oldum :) Bunun için teşekkür ederim. Mim'in konusu ise 2009 yılının neden iyi geçtiğine dair 5 madde yazılması ve 5 kişinin mimlenerek bu oyuna dahil edilmesiymiş :)

2009 aslında benim için hiç iyi bir yıl değildi. Çok çok ciddi sağlık sorunları, sıkıntılar, üzüntüler yaşandı ama içinden küçükte olsa mutlulukları çekip yazmaya çalışayım :)

1 - Çok sevdiğim bir arkadaşımla (ilk kez) tatile gidebilmek.
2 - Cunda adası denilen o muhteşem yeri görüp keşfedebilmek, fotoğraflamak ama doyamamak :) Yeniden yeniden ve yeniden oraya gidebilmeyi istemek.
3 - Teoman'ı açık havada senfoni orkestrası ile birlikte dinlemek ve izlemek :)
4 - Sevdiğim insanların her koşulda yanımda olduğunu görmek hatta çok samimi olmadığım insanların bile benim için çabasını görmek.
5 - Yılın getirdiği tüm zorluklara rağmen ailemle birlikte ve huzurlu olabilmek.


Şimdi oyunun kuralını yerine getirip bu mimi eğer kabul ederlerse komançiler, edabella, pariseda, yesocan ve ceyda ya gönderiyorum.

7 yorum:

  1. selam,
    mim için teşekkür ederim hemen cevaplıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Cunda adası gerçekten çok güzeldir, parke taş sokaklar, taş evler ve rum müziği eşliğinde servis edilen harika mezeler. Balığın en tazesi, ege otlarıyla restaurantlar hep doludur. Neşeli bir yer, gece pazarı rengarenktir. Tekne turlarıyla tertemiz denizde yüzmek ise yenilenmek gibi. Hatırlatman iyi oldu, bugüne güzel bir hayal oldu.

    YanıtlaSil
  3. komançi, kabul ettiğin ve cevapladığın için ben teşekkür ederim :)

    sinem, sabahtan beri fotoğraflara bakıp duruyorum. gerçekten muhteşem bir yer. "şimdi orda olmak vardı" :))

    YanıtlaSil
  4. Umarım 2010 senesini hatırlarken aklına güzel şeyler gelir ve 2010 çok daha iyi bir yıl olur.

    YanıtlaSil
  5. Bero, iyi dileğin için çok teşekkür ederim. Umarım hepimiz için böyle olur.

    YanıtlaSil
  6. bir mim gelmiş bana haberim yok :) aldım mim'i :)

    YanıtlaSil