18 Aralık 2009 Cuma

Günün Notları

Yağmurlu bir cuma sabahı... Gece geç saatlerde izlenen filmin etkisi hala bünyede ( Law Abiding Citizen - gayet keyifli ve heyecanlı bir film :) Fonda MFÖ'den bu sabah yağmur var İstanbul'da çalıyor. Kasvetli havada içi daralanlara inat gülümsüyorum :) çünkü bu mevsimi ve yağmuru seviyorum.

***

Elimde kağıt kalem...Aklımda bir hediye listesi var kağıda dökmeye çalıştığım...Yılbaşı ve doğumgünlerinde hediye almayı ya da kutlama yapmayı sevmeyen çoğunluğa inat keyif alıyorum bu koşuşturmacadan :) Tabi kutlamadan kastım o gece sırf içmiş olmak ya da aman bak ne güzel eğlendim demek için ne olduğu belirsiz yerlerde normalinin 3-5 katı fiyat ödeyip eğlendiğini sanmak değil !

***

Bu sonbahar hiç fotoğraf çekemedim aslında çok uzun süredir fotoğraf çekemedim, bir ara mutlaka bir fotoğraf günü yapmalı...

***

Şu an Teoman'dan mavi kuş ile küçük kız şarkısını dinliyorum. Mükemmel.

***
Pixar'ın animasyonlarına hastalık derecesinde bayılıyorum :) Bu akşam Up'ı izlemeyi düşünüyorum.
***

Bu arada hala kime hangi hediyeyi alacağıma karar veremedim :(

1 yorum: